top

Thursday 2 August 2012

RINDU YANG SEMAKIN JAUH...

suatu ketika hati ni sangat sayang....akan tetapi kini ia semakin jauh..jauh yang teramat jauh yang mana tidak dapat di ulang kembali mungkin..tidak dapat dilihat..di rasai..sayang yang amat disayangi dengan tanpa disedari...penyakit hati..apabila sayang itu telah diberi sukar untuk dilupakan...

" untuk apa menagis kalau tiada rezeki kita di situ..come on Allah tak bagi apa yang kita nak..tapi Dia bagi apa yang kita perlu"

ungkapan yang sering diluahkan oleh orang yang tidak merasainya...yang merasai tau apa yang dirasai... hehehe... luahan yang tak terluah..disimpan dalam hati sehingga kini...Ya allah berikan lah aku petunjuk.. seandainya ia milikku satukanlah..temukanlah..berikan kembali...amin..hanya engkau mengetahui segala rasa terpendam dalam hati naluriku ini...

"Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya..Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja...Menunggu cinta darinya.."

lagu ni khas untuknya...walau dimana ia berada...walau ia tidak mengetahui..walau apa pon...rindu yang semakin jauh..

"Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku"

1 comment:

  1. cedih plak...hanya Allah tempat mengadu..cintaNya tetap bersama hambanya....kekal abadi

    ReplyDelete